luni, 2 martie 2009

Ce-ai in cosulete Parinte?

Cred ca am uitat sa va povestesc despre o intamplare ce a avut loc in luna Decembrie a anului 2008. Inainte de Craciun (mai precis pe 19 decembrie) veneam de la Bucuresti. Era o vreme atat de urata incat nu te lasa inima sa dai afara nici macar un caine,era intuneric si eu conduceam spre casa. Dupa ce am trecut de Buzau am vazut un Popa cu 2 cosulete din alea impletite in mana,pe marginea drumului cum facea autostopu'. Am vorbit cu colegu' cu care eram in masina si am convenit de comun acord ca am face o fapta buna daca l-am lua pe nenea preotu' sau ce era. Am oprit si l-am luat. Zicea ca vrea sa mearga pana la Focsani.
Dupa vreo 10-15km, la intrarea intr-o localitate statea o fata de vreo 20 ani,zgribulita,inghetata,imbracata frumos,ce parea ca are ceva carte si-am decis sa oprim si sa o luam si pe ea pentru a continua sirul de fapte bune in speranta ca Mosu' va fi mai generos. Vroia sa mearga pana la Focsani.
Dupa ce s-a mai incalzit,am inceput sa conversam,cum era atunci cu sarbatorile si cu traditiile. Nea' Popa ala statea tot in spatele meu,dar era cam tacut de cand urcase fata. La un moment dat,din dorinta de a face conversatie,fata l-a intrebat: "Auzi parinte, nu te supara, da' ce-ai in cosuletele alea?". Parintele intoarce capul spre ea si ii spune: "Sa-mi faci o muie daca vrei sa afli!". In momentul imediat urmator am pus frana brusc,oprind masina. Popa deschide portiera si o ia la fuga prin camp,dar fara sa mai ia cosuletele. Am strigat dupa el,am incercat sa-l atentionam ca a uitat cosuletele,dar degeaba. Era deja departe.
Fata,vazand ce raspuns a primit din partea preotului,pana la Focsani (unde a coborat) n-a mai scos nici o vorba. Si uite-asa m-am facut eu cu 2 cosulete din nuiele!
Si-acum probabil ca veti intreba: "Si ce-avea in cosulete?"
Iar raspunsul cred ca-l stiti voi :)) fara sa il mai spun eu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce avea totusi in cosuletze? bani?

Anonim spunea...

mai....da ce texte ermetice mai scrii....cate simboluri,cate metafore....numai bun de pus in variantele de bac:)))

Divertisment spunea...

Buna,imi place blogul tau.Vrei sa facem un schimb de linkuri?Anunta-ma printr-un comentariu pe blogul meu.Numai bine iti doresc!

lorelei spunea...

hahahah. Raspuns de manual.

Anonim spunea...

Asta de la Tibi o stii :))