miercuri, 3 noiembrie 2010

Facebook knows best!

Mă uitam pe CNN şi mi-a sărit grafiul ăsta în ochi.(click ca să-l măreşti!)



Se pare că cineva a avut răbdarea de a analiza 10,000 de conturi facebook. Verdictul? După cum bine puteţi vedea, după Sf. Valentin şi înainte de Crăciun se fac mutări de trupe!

Hai să vizualizăm puţin un scenariu. X-eta şi Y-grecu, după ce au trecut de o iarnă întreagă, ieşiri mai puţine că doar e frig afară, X-eta se gândeşte...

"Cadoul de Crăciun a fost cam de criză, înseamnă că vara asta iar nu ajung în Ibiza dacă mai stau cu ăsta. Îi mai dau o ultimă şansă, de Valentine's Day să văd ce-mi ia ca să pot să-mi fac o imagine despre cum ar arăta vara!"

În acelaşi timp, Y-grecu face nişte calcule..

"De Crăciun am fost cam înghesuit cu banii, mai ales că iar am dat o grămadă de bani ca prostu pentru un Revelion la munte, vreo 10 milioane pe câteva zile, ia să-i iau ceva de Sf. Valentin, ceva simoblic (că doar dragostea adevărată nu stă în cadouri, nu? ) şi până vara vom strânge nişte bani să plecăm pe undeva."

Drept urmare, X-eta ca să nu pară nesimţită, mai aşteaptă 2 săptămâni şi îl lasă pe Y-grecu.

După ce-şi linge rănile, Y-grecu întâlneşte pe Z-eta şi brusc îşi aduce aminte că se află într-o situaţie asemănătoare cu X-eta şi se gândeşte profund....

"Bă....parcă văd...iar dau banii pe cadoul de Crăciun şi pe Revelion şi iar mă prinde anotimpul răzvrătirii hormonilor ( Vara ) bătând đin poartă din poartă, ca a2a zi să dau fuga la control la medic...ia mai bine să stau eu iarna asta liniştit, mai găsesc una low-cost dacă e..dacă nu...petrec cu băieţii!"

Şi o lasă Pe Z-eta nevinovată singură cu 2 săptămâni înainte de Crăciun!

Da ştiu...amuzant zic băieţii...şi dramatic zic fetele, dar trăim în lumea Facebookului şi ne supunem regulilor, da? :)) Cine ştie...poate va deveni un trend tabelul ăsta!

În concluzie? Să fiţi iubiţi! :)

Niciun comentariu: