marți, 4 septembrie 2007

Fotbalul si aurolacii...

Eram zilele astea la o alergare pe terenurile de fotbal de langa stadion, alea desfiintzate de Don Seche.Acolo jucau fotbal 3 aurolaci(la inceput am zis ca sunt doar niste simpli tzigani).
Fac o tura..doua..si incep astia sa se certe.Din ce vazusem nu vroia nici unul sa stea in poarta,dar iata cum s-a rezolvat situatzia:

        (Dialog reconstituit)

Aurolac 1 : -Baaa,eu nu stau in poarta,am zis primul ca nu stau!
Aurolac 2: -Nici eu,ca e mingea mea!Stai tu baa,ca ai venit ultimul!
Aurolac 3: -Nu vreau sa stau,facem duble si gata...

Eh...nimic neobisnuit pana acum,dar chiar am alergat cu capul intors putzin sa vad talentul din ei la facut duble..mare mi-a fost surpriza!In loc de duble cu mingea,ei faceau duble cu "punga" plina cu aurolac...care tragea de mai putine ori din punga, pierdea.
Ei bine acesti 3 magnifici nu puteau trece neobservatzi,inventivitatea lor cred ca va fi apreciata de UE,devenind astfel din niste aurolaci romani....EUROLACI!

3 comentarii:

piky spunea...

:)) niste reporteri ar fi savurat cu siguranta aceasta intamplare...si iar am fi vazut la stiri..cat de "pregatita" e romania sa intre in UE :-j
inventivi adevarat :)) daca stateai sa urmaresti tot "meciu" ne ziceai si scorul final

Anonim spunea...

Romaniaaaa Romaniiiaaaa olee oleeee oleeeeee :)) Cica suntem in UE..Vai de vietile noastre!

Anonim spunea...

la experienta lor normal ca faceau duble cu punga, daca ar fi tras doar portii simple, se lasa noaptea pana isi alegeau portar:))