vineri, 29 octombrie 2010

Se mai întâmplă...

Vorbeam azi cu Andrei ( andrei_xp) şi mi-a povestit cum a decurs această sâptămână. And it goes like this:

Andrei: plm...am avut o saptamana...
Andrei: mai mult decat ingrozitoare!
Sorin: de ce ?
Andrei: Luni - am fost chemat la serviciu desi NU eram in program
Andrei: Marti - mi-a murit bateria la masina => inca 75lire pe baterie noua
Andrei: Miercuri - am iesit din camera si s'a incuiat usa dupa mine, fara sa-mi iau cheile
Serpente: Joi - am racit
Serpente: ma intreb Vineri ce va mai fi?
Sorin: Hmmm...ce-ar mai lipsi? FINIS CORONAT OPUS!:)) (în dreapta sus ai google dacă nu ţi-a plăcut latina)

Morala? Poţi să stai şi în Anglia să asculţi Regina şi în România să-l asculţi pe Boc...când te prinde ghinionul e bine să te aştepţi la orice! Hai noroc! :)

Update 30 octombrie:

Sorin: ba tre sa spui
Sorin: ce ai patit azi
Sorin: :))
Serpente is typing...
Serpente: plm...azi n'am facut niciun ban :))
Sorin: :))))

2 comentarii:

Andrei spunea...

hahahaha! :)) o sa vedem ce se mai intampla vineri,sambata si duminica!

Unknown spunea...

cat de tare..adevarul e ca un necaz niciodata nu vine singur:))