sâmbătă, 30 octombrie 2010

Trăim în vremuri exponenţiale?

Mă uitam azi pe CNN şi am văzut că de acum putem să adăugam pe facebook pe cei din Muntele Everest, localnicii aceia simpatici situaţi pe la 5000 de metri :). Conexiune 3G pe Everest? O nouă reuşită! Motivul? Poate că începem să pregătim terenul pentru a popula şi restul planetei, bine gândit...sincer se cam aglomerează Terra. Mai nou, NASA intenţionează să trimităoameni pe Marte în anul 2030.

Şi când te gândeşti că în 1980 doar o mână de oameni ştia de conceptul INTERNET.

Mergând pe ideea asta, îmi aduc aminte că acum 10 ani jucam la bunici fotbal desculţ pentru că vedeam copiii de acolo făcând la fel, mergeam prin pădure după lemne, mure, zmeura, în prezent când merg pe acolo aud numai discuţii despre messenger, internet, dvd-uri, SRL-uri care aduc lemne în faţa porţii, mai mult,pajistea ( denumirea locală este de "toloacă") pe care demult jucam fotbal e plina de case.

Mai recent, în 2005 ma bucuram dacă downloadam ceva cu 15 kb/s, acum mă enervez dacă nu e măcar de 1500 kb/s.

Într-adevăr timpul aleargă şi noi galopăm prin el, făcând puţin din toate şi în grabă pentru că aşa ne-am adaptat. Deschizi TV-ul ori navighezi pe net, realizezi că trăieşti în Era informaţiei ( suntem bombardaţi cu informaţii dis-de-dimineata) şi a Vitezei (totul se întâmplă prea repede şi avem impresia că deşi a trecut puţin timp, totul pare atât de îndepărtat) de aceea poate uităm şi unele lucruri, oricât de mici ar fi, ceea ce nu e deloc bine, până la urmă detaliile ne definesc, ne diferenţiază faţă de ceilalţi.

Tu ce zici?Când a fost ultima dată cand te-ai gandit la prietenii din copilărie? la ce făceai acum 5 ani? Câte lucruri marunte care totuşi îţi aduc zâmbetul pe buze, îţi mai aminteşti? Ai impresia că a trecut foarte mult timp de atunci, nu?

P.S LA MULŢI ANI ALINA!

Toată chestia asta îmi aduce aminte de acest clip:

Un comentariu:

Unknown spunea...

Timpul trece mai repede.. in epoca facebookului :))..e cam trist ca uitam de chestiile marunte, si uitam sa ne bucuram de la lucruri mici..care la prima vedere par nesemnificative..
imi amintesc ce mult imi placea sa stau pe balcon si sa stropesc cu apa oamenii de treceau pe aleea din fatza blocului.. sau sa stau vara si sa mananc ciocolata ..si multe alte chestii pe care nu le-am mai facut..din diferite motive...

Multumesc ! :*