joi, 23 august 2007

Andrei_XP Strikes!

Scurta introducere: Sunt Andrei_xp, noul membru al blogului Mind Tuning!
                           
Te-ai saturat de toti comercialii care se imbraca din piata si de la 38 de mii si care apoi vin si se dau mari pe HiV in tricourile lor roz cu dungi verzi?
Te-ai saturat de toate proastele care se cred vedete pentru simplul fapt ca isi pozeaza fundul,sanii sau alte parti ale corpului pentru a le arata intregului glob?
Te-ai saturat sa vezi cum toti disperatii stau cu mana in pantaloni in fata PC-ului in timp ce se uita la profilul de HiV al prietenei tale si ii cer id-ul si ii declara dragoste eterna desi toti stiu ca ea e cu tine?
Te-ai saturat sa fii mintit de toate pipitzele ca “esti dragutz” si ca “hai sa ne intalnim”?

Acum ceva timp am realizat si eu ca HiV’ul asta dupa care se dau in vant toti pustanii si toate pipitzele care nu primesc destula atentie acasa, este o mare pierdere de timp. In loc sa te chinui sa-ti “upgradezi” profilul cu tot felul de stelutze,floricele,imagini cu fotbalisti sau staruri hip-hop sau sa-ti pui la Muzic-Player’ul ala sau ce-o fi, piesele ce i-au consacrat pe Florin Salam si Nicolae Guta, mai bine te uiti de 2 ori in oglinda si vezi ce ar trebui sa “up-gradezi” la tine!
In loc sa pierzi timpu sa faci din tine un personaj virtual, mai bine incearca sa te faci pe tine dintr-un personaj virtual,unul real. Viata inseamna in esenta manipulare! Adica viata e ceva de genu: “Hmmm…pun poze cu mine dezbracat/a si o sa vada lumea ce tare sunt! Si asa o sa am 1584 Friendz, 6948 Views, 3593 Comments, 458 Fives si-o sa fiu vedeta pe HiV! Yey! Ce tare sunt eu!”
Mi-e sila de toti astia care vor sa para ceva ce nu sunt! Nu mai punem la socoteala ca atunci cand isi ia unu masina sau ceva,trebuie sa se pozeze toata tzaranimea cu ea si sa puna la descrierea pozei: “Iti place masina mea?” sau “Cand dai o tura cu mine?”. Ai masina?! Bravo tie! Tine-o pentru tine! Ai bani?! Bravo tie! Tine-I pentru tine!
Vrei sa arati lumii intregi cat de prost poti sa fii prin faptul ca ai pus la “Primary Photo” o poza cu tine cand esti in poponetzu gol si te asezi pe un cactus?! N-ai decat!

Nu fi ca toti ceilalti! Nu pune poze cu tine dezbracat doar pentru a arata celorlalti ce muschi ai tu,pentru ca daca arati doar muschii, inseamna ca in rest nu ai nimic de aratat! Acelasi lucru e valabil si pt fete; nu va mai pozati fundurile imense si cracii plini de celulita, pentru ca iar veti arata lumii intregi ca doar din atat e facuta persoana voastra!
Invata sa fii DIFERIT!

Campania NU MAI AM HIV a fost infiintata de BlackShad si Andrei_XP!
Orice sprijin in promovarea campaniei de catre cei care intra pe blog,este bine venit!
Acum poti avea si tu logo-ul cu NU MAI AM HIV!

                    

9 comentarii:

Unknown spunea...

Prea fain, prea adevarat....dar din categoria nu aruncatzi in mine(inca mai am contul d hiV) trebuie sa spun k ai uitat de vesnicul comentariu SEXY BACK, orice poza daca e cu spatele neaparat trebuie sa aiba macar un comentariu cu SEXY BACK.....traiasca nenea Justin k le-a oferit shi lor cuvinte bagate pana in gat k ei sa le poata scoate pe taste:)....Mela

Anonim spunea...

BlackShad si Andrei_xp e genial ce faceti voi aici ... tineti-o tot asa. Cu toate astea m-am hotarat sa sustin si eu aceasta campanie.

Anonim spunea...

Felicitari pt articole sunt f interesante si poate le baga unora mintile in cap desi generatiile actuale sunt irecuperabile..:P Ork felicitari inca o data,k tot ce faceti,faceti bine ;)

Purple_Diamonds spunea...

Cole, ai dreptate maaare!!! E prea tare articolu asta, ai spus exact ce trebuia. Ar trebui sa il citeasca cat mai multi, dar la nivelul low pe care il au, nu o sa inteleaga nik, din pacate. A arata tot ceea ce ai, din punct de vedere material, nu spune nimic despre tine ca om, ca personalitate, nr banilor, al masinilor si tot asa nu arata cata cultura ai sau faptul ca asculti manele nu te face automat respectat. Ba dimpotriva, acest gen muzical nu are nimic de a face cu gusturile bune.
Andrei esti tare!!

Cezara

Anonim spunea...

:D ai dreptate prea tare deci numai am hiv am inteles si eu acum ca e o prostie:D

yuyu spunea...

ma bucur ca sa trezit cineva impotriva hi5'ului..ati spus c gandeau multi despre hi5 .. felicitari baieti.. unu din celel mai tari articole care leam citit in ultima vreme :)>-

AndreiXp spunea...

Bai man
Eu ma scriu AndreiXp de 5 ani de zile...
Stii...ai putea sa incerci si tu schimbi nicknameul :D

Ada spunea...

inca mai am un cont de hi5 pe care sincer nu prea mai intru pt ca pur si simplu mi-e sila.zilele ii sunt insa numarate...am sa ma alatur campaniei bye bye hi5

tony_zx_13 spunea...

nu stiu daca o sa aiba vreo importanta parerea mea,dar oricum nu mai e nimic de spus ca a zis andreixp cam tot ce vroiam eu sa zic si oricum eu de cand am primit prima data o cerere de prietenie pe hiv am zis ca e o porcarie,o chestie pentru copii eu sunt alaturi de voi baieti si va sustin ADIO PER SEMPRE HIV.....