joi, 2 august 2007

Generatia Messenger(ep 2)

 (Prolog) De ce este asa util messu'? In primul rand este o alta realitate, iar natura umana este de regula visatoare,in al doilea rand DOAR pe mess 
poti avea toti prietenii la un loc si DOAR aici poti vorbi cu fiecare in parte.
Cam asta este cheia succesului...

Apropo de episodul 1,am vazut prin lista ca a avut impact si cum nu puteam sa va fur placerea de a vedea continuarea iata episodul 2!

Prescurtarile...sunt de folos in general,dar pe mess capata o dimensiune nebanuita,de la obisnuitele abrevieri de pe mirc (sal,asl pls) deja desuete..s-a ajuns la o noua gama: cf,cmf,cmz,bn,nb,...etc astea in prima faza,apoi spre mirarea mea....mgz(magazin), scz(scuze) ,bv(bravo).Trist este ca
unii confunda SMS cu MESS,prescurtarile de mai sus le bagi intr'un sms,nu vad de ce pe mess
tre' sa scrii asa.CF poate sa insemne si "ce futzi?(scuzati limbajul)" "cost fix" si tot asa.Ei..se pare
ca aceste prescurtari sunt direct proportzionale cu degetele de la picioare,da..am zis de la
picioare fiindca daca aveau maini tastau cum trebuie,mai este inca o posibilitate totusi,poate chiar au degetele de la picioare si la maini,asha ca imi permit sa-i numesc pe astia cu degete
deformate(ca sa nu zic mintzi) "clanul ET"(stitzi voi filmul cu extraterestrul ala cu degete lunguietze).Bun,asa ca dragi membri ai clanului luati frumos tastatura in bratze  si invatzatzi sa tastatzi pentru a facilita o convorbire,nu la sictir cu prescurtari din astea fiindca sunt sigur ca intr-un  CV nu va permitetzi sa prescurtati la modul asta sau intr-un mass nu bagi prescurtari fiindca vrei ca ala sa intzeleaga mesajul si sa te ajute eventual.(Din cate stiu nu te taxeaza nimeni pentru cat scrii pe mess) Exemplu:"Cf mah,mrg la mgz?tre sa cmp cv"
Hai sa fim seriosi...si un cimpanzeu ar nimeri pana la urma combinatia asta,n-am nimic cu Darwin,dar e o vorba "Omul se trage din maimutza,pacat ca maimutza nu se retrage din om!".
Mai am un pont pentru fantomele messului,aia INVISIBLE,am impresia ca suferiti de sindromul
"De-a v'atzi ascunselea",probabil v-au tzinut parintizi inchisi in casa,de aceea si in ziua de azi
preferati sa trecetzi in nefiintza,macar pe mess ;)
Mda..tocmai ma uitam prin lista..un alt prost absolut...status: "dorm",atunci vise revelatorii
ca ai nevoie nu gluma.Despre mass-uri n-are rost sa mai zic,se ocupa prietenul meu Anonim,
merita sa vedetzi :)
Una peste alta,messu' va ajuta in multe chestii,vezi cazul: tanar/tanara cu deficientze de exprimare in realitate,prinde aripi pe mess,mai mult tupeu,ma rog ideea era ca isi contureaza
o alta personalitate si de aici lucrurile pot degenera :> pe cat de comic...pe atat de infam.
Dragii mei :)) daca aveti nelamuriri sau mai vreti o parere postatzi un comentariu ca sa vad daca
mai este nevoie si de un al 3lea episod...tchus!
 

29 de comentarii:

ducuTzzz spunea...

Mda...mi a placut f mult episodu 1 da al 2 lea nu prea...ce treaba are invisible???ai fortat un pic nota aici...E bine in general eu zic sa rescrii ep 2 si posteaza ep 1 IN TOP ul paginii am ramas placut surprins si am pus linku la status...si ce crezi k am constatat ..k multi si au schimbat atitudinea...hmmm...Nu am fortat nota cu citeste aici ...ci doar de 2 zile l am pus si putini 1sau 2 se mai duc dupa paine...putini injura in status...Deci da roade...Vorba aia ...nush din ce opera e...Am un Lapsus:D "MULTI DA' PROSTI"

BlackShad spunea...

Hehe..episodul 2 cum indica si numarul e ceva de gradul 2,adica nu prea usturator :) si ma refer la cei care stau mereu pe invisible,ceva de genu "te contactez doar daca vreau eu,tu n-ai cum sa ma vezi!".

BlackShad spunea...

P.s e tocmai invers...Prosti da multi :) Alexandru Lapusneanul-Costache Negruzzi.

piky spunea...

:))prea tare
umbla la o vreme..un mass..cu prescurtarile de pe mess..care era cam asa..PLM= Plecat La Magazin
FMM= Frate Mersi Mult
STF= Sa-ti Traiasca Familia
LOL= La O Laba
NPC= Nu Port Chiloti
CMF= Cand Ma Futzi? .(scuze de limbaj:| ) Pe mess..toti folosesc un cod,doar ca multi uita ca acesta e valabil doar pe mess..(cred ca ati vazut pe la stiri cand elevii la examene foloseau prescurtari exact ca si cum ar tasta pe mess:-j )
Cat despre jocul "De-a v'atzi ascunselea" recunosc ca ma cam joc si eu..:-" sunt deci..un fel de Casper al mess-ului:)))

BlackShad spunea...

Ei..bine Piky,mi-ai adus si o dovada impotriva prescurtarilor astea :)) Exista o tendintza de reducere a coeficientului inteligentzei pe seama cresterii populatziei...sa fie prescurtarile astea o consecintza? =))

piky spunea...

cu siguranta...:)) dar sa nu uitam si de "efectul de turma"..cam asa gandesc multi :daca un prieten foloseste prescurtari de genul ala..de ce sa nu le folosesc si eu? :)) ca deh,numai el e jmeker?Altfel se vede in fereastra de la mess "cf?" decat"ce faci?"..
Si messu te invata ceva:)) in cazul de fata sa faci prescurtari :-?? :|

neinteresant spunea...

prescurtarile au fost inventate pentrut ca unii chiar nu ai toata ziua la dispozitie sa tasteze pe un kkt de mess,si daca cineva vrea sa inteleaga altceva din prescurtarile mele nu are decat,e invitatul meu.cat despre invisible nu cred ca e datorat traumelor din copilarie ci abundentei persoanelor care altfel nu te lasa sa traiesti,sau poate e mai bine sa ne dam toti online si sa raspundem selectiv,ca sa supunem persoanele ce nu primesc raspuns la un sfasietor chin psihologic.oricum deja o multime au buddycheck asa ca nici macar invisible nu te poate feri de unii.astept cu nerabdare episodul 3

Anonim spunea...

park simteam sa aduc si eu o vorba pe acile .. apropo de mess .. incerc o alta abordare : dak mie de ex mi se scoala sa pun la status ca ma fut, ma gasiti la tel consider ca nu ar trebui sa fie un anume suiect de discutie . dak as da mass cu asa ceva .. ei bine atunci e alta treaba,deci ce pun la status nu e dekt ceva ce spune despre mine da dak mie mi se rupe sa pun orice .. pun .. plm .. aci park simt un pic din faza cu capra vecinului .. oare ce face .. hmm ..apoi vorbind de invisible .. pai poate asa vreau.. nu de ce ci pur si simplu ca asa vreau .. imi aleg cu cine vb si ce fac.in fine . alta treaba, prescurtarile . cui nu-i plac sa nu le foloseasca .. poa si eu le folosesc dar pt a scrie mai putin ca pur si simplu mi-e lene . nu am chef sa scriu asa mult... oricum messu e o improvizatie parerea mea , facuta de americani pt a depersonaliza si de ce sa nu fiu sincer .. si eu am calcat in kktu asta de asta poate stau mai mult pe invisible, cu mai putini in lista si cu discutii mai interesante dekt sal, ce mai faci . bine .. ok .. pa .. cam atat .. bafta :P

BlackShad spunea...

pt cel Neinteresant: se pare ca pentru tine chiar conteaza fiecare secunda in cazul asta...ce tzi'e sa scrii "vb" in loc de "vorbesc"?,chiar nu e ceva care sa-tzi ia din timp.Din moment ce te-ai implantat pe scaun in fatza monitorului,e evident ca tzi'ai rezervat o parte din timp pentru a tasta.Daca tot faci o treaba,cat de mica pare,macar sa o faci cum trebuie,nu? :)
Si cum am spus mai sus...ma refer la invizibilii constantzi,daca tot esti sufocat de atatea persoane care tzi se pare inutile,mai sterge si tu,doar nu tzi in lista doar de dragul de a tzine,nu?
Ma bucur sa vad pareri si apreciez.mersi

BlackShad spunea...

Malex..daca tot te gaseste la telefon,ce rost are sa mai ramai logat pe mess?doar vorbesti mult mai bine la tel decat pe mess pana la urma.Repet si tzie,pt invisible ma refer la aia care stau mereu,poate chiar nu potzi sa-l suni in momentul ala si el hop..e invisible :) Intr'adevar..la fel ca in hide & seek satisfactia e mare cand te prinzi ca e invisible :),dar cum tzi s'ar parea sa te contactez eu mereu de pe invisible si tu cand ma cautzi eu sa nu fiu?

Anonim spunea...

da..si eu ii urasc pe aceia care dau mass-uri :| nu au nici un rost mai ales ca majoritatea le dau pentru niste prostii, gen "astept commenturi p hi5, poze noi" sau nu stiu ce alte lucruri. daca pe cineva intereseaza asta, va intra de pe hi5 p profilul tau fara sa-i dai tu mass (parerea mea). sau altele mai neinteresante " pa lume am plecat ...(pe luna :)))" , " cine are melodia x..." pt asta exista odc-ul si alte programe :) iar cat despre plecarea ta...nu cred ca asta intereseaza pe toata lumea :-?? cat despre versurile la status..:-? hmmm...poate unii se regasesc in acele versuri :-?? nu stiu ce sa zic..dar nu am nimic impotriva lor :) cat despre Generatia Messenger...o idee buna :> bravo!

Anonim spunea...

Legat de cei invisible, majoritatea stau asa pentru a detine controlul si pt a nu fi deranjati:) Si eu ma inscriu in categoria asta asa ca...:)

PS: Simplul fapt ca discutati despre asta va face addicted 2 mess.

BlackShad spunea...

Esti glumetz,detii controlul la ce?la mouse,tastatura? :))
Deranjati din ce?din sedintze Yoga?
si P.s-ul n-are treaba cu ce vorbeam noi :)) si tu esti addicted
cum suntem si noi,doar ca nu vrei sa o recunosti prin "simplul fapt" ca stai pe invisible. ;) Post scriptum:Daca vrei sa
detzii controlul mai iesi pe afara
si joaca fotbal,ala da control!

Anonim spunea...

onorabile,sunt cat se poate de adevarate si gandite aceste postari si pentru asta te felicit!insa in privinta ultimului articol ,ma simt constransa de spiritul civic plutind in pixelii acestui blog sa te anunt ca dai dovada de ipocrizie.corecteaza-ma daca gresesc,insa tu ironizezi prin intermediul acestuia cat de mult gresesc toti cei care nu respecta normele gramaticale ale limbii romane.dar tu insuti folosesti,,sh'' si ''tz''

BlackShad spunea...

Interesanta parere...dar cum ai face deosebirea intre mat(geam mat)
si mat(animalutzul-mâtz sau mat-matz(var.populara)? Nu vad
nici urma de ipocrizie in asta,este?
Nu imi aduc aminte sa fii contestat
tz..sau sh...fonemele acestea sunt
folosite in scopul de a facilita
tastarea,in timp ce mesajul ramane
nealterat.Si DA,gresesti,fiindca
aici nu e emisiunea CORECT de acum
6-7 ani,nu sunt afiliat dexonline.ro,nu am invocat nici DOOM nici alta culegere de Theodor Hristea.
Te astept cu justificari mai elaborate de atat,pana acum a fost doar o ironie ieftina :)

Unknown spunea...

...eu tzin la credit shi intr-un sms sunt numai 160 d caractere shi tre sa intre poveste lunga:)) pe de alta parte inclusiv sms e prescurtare so....traiasca combinatiile :)

Anonim spunea...

episodul 3,4,5 si asa mai departe...potzi scrie un roman intreg despre mess statusuri prescurtari si altele..intr`adevar e trist sa vezi cum oamenii devin niste robotzei obsedatzi sa aiba o lista de mess cat mai lunga indiferent ca ei nu cunosc nici macar jumate din lista lor...Si mai mult chiar sustzin k au o relatzie suuper cu persoane pe care nu le`au vazut niciodata...eu inca astept ep 3....vreau sa mai citesc...o sugestie de continuare:-? pai..de ex..oamenii care fac schimb de liste e o chestie des intalinta..so...:->...

Anonim spunea...

Prietene, imi place ce scrii, dar dupa virgula lasa si tu un spatiu, ca asa ii frumos :)

BlackShad spunea...

Mersi mersi :) am de mult problema asta cu spatiu de virgula,o sa ma perfectionez eu in timp,promit!

Anonim spunea...

Sunt multe de spus in legatura cu comunicarea pe messenger, cel mai important e ca cei care folosesc prescurtari si vorbesc intr-un mod atat de penibil( ca si cum n-ar avea vlaga in degete sa completeze cuvantul respectiv) asimileaza atat de bine "formulele" prescurtate incat acestea ajung sa-i reprezinte, ceea ce spune multe despre modul in care se manifesta lucrurile "dpdv" evolutiv ( mai degraba....) si de aici poti sa-i cataloghezi daca esti acela care scrie cuvintele complet. Peace.

Anonim spunea...

Parerea mea este k prescurtarile sunt foarte folositoare..mie de exemplu daca stau sprijinita de spatarul de la scaun si mi-e lene sa ma ridic..imi e mai de folos sa scriu cu prescurtari.. sau daca ma grabesc si trebuie sa plec din casa in 2 minute si fix atunci ma intreaba cineva ceva..ii scriu cu prescurtari..dehh.. oricum majoritatea persoanelor din lista de mess stiu ce inseamna prescurtarile "cf? bn u? bv. ms" etc.. poate doar oamenii mai in varsta nu stiu..nu zik sa exagerezi "trb s plc d aks f rpd"..da cateva prescurtari nu strica.. si despre faza cu invisible.. de ex. te joci pe calculator..sau citesti un articol..sau te uiti la ceva pe youtube..sau pur si simplu nu ai chef sa vorbesti cu nimeni..dar in acelas timp vrei sa vezi si cine mai intra pe mess..e mai bine decat sa stai online si sa nu raspunzi nimanui.. parerea mea..

Anonim spunea...

Am citit si primul episod si al 2-lea..cum unii simt nevoia sa sufere de neatentie ca isi pun la status "plecat..beep pe tel" etc. asa si tu ti-ai facut blog..ca suferi de neatentie.

BlackShad spunea...

Sau mai bine zis...de aceea postezi si tu pe aici sub Anonimat,suferi de neatentie si iti place sa nu fii luat in seama in continuare :) Succes!

Anonim spunea...

Bine ca exista de astia ca tine care ma iau in seama :)

BlackShad spunea...

Pai trebuia sa-ti explice cineva ca esti penibil,nu?

Anonim spunea...

Mai penibil ca tine niciodata :)

BlackShad spunea...

Yep,you're an idiot :) Cred ca esti si mai idiot in realitate :D La mai mare! ;)

Mza spunea...

schimba sh in s si tz in t, si pot sa spun, ca e cea mai tare si mai adevarata chestie pe care am citito in seara asta:D

Anonim spunea...

de ce nu:)