sâmbătă, 4 august 2007

Nu mai am HIV...


Ce cutremurator suna titlul nu? statzi linistitzi ca nu luasem nicio boala,doar mi-am sters contul de hi5 :))

E vorba de hi5...pe care il mai supranumeam HIV din doua motive: primul e dat de un calambur(5=V) si a iesit HIV,al doilea-"HIV nu are un metabolism propriu si necesita "celule gazda" pentru a se putea multiplica",ei bine celulele gazda suntem noi,astia care n-avem ce face pe
net toata ziua si cautam fel de fel de ocupatzii,eu....tu...prietenul cel mai bun,etc.Cum se multiplica?
Pai nu s-a multiplicat greu deloc,eu cel putin incepeam sa primesc nu stiu cate invitatzii de la
prorocii hi5'ului,la inceput am ignorat 4-5 luni,dar intr-o clipa de slabiciune seringa mi-a fost
administrata si de atunci a inceput adevarata aventura :)
In primele saptamani a fost chiar fain,mi-am regasit amici pierduti in anonimat,verisori de gradul
x,y,z.Treptat insa a inceput sa ma apese o chestie,ca si pe voi de altfel,VIEWS'urile :) Pfuu..ce era
de facut?mi-am facut si eu poze si mi-am pus,comment-uri,five-uri,bla bla...din nou a urmat
o perioada misto,vedeam cum cresc views'urile zilnic.Vedeam cam peste tot in oras,pipitze si impresari cu telefonul in mana(care avea camera normal) si celebra indemnare: "Hai sa ne facem poze de hi5!",astfel fenomenul a capatat amploare!Cam asta a fost partea introductiva...hai sa dam pagina.

Spiritul meu de observatie m-a impins sa vad ce se ascunde in spatele unui cont de hi5 la mai multe gigolete si gigoletzi.La fete reteta era simpla:pentru alea mai "bune" poze in care isi
etalau "pe fatza" mai mult sau mai putin "valorile"(ceaa ce mi se pare deplorabil), alea mai putin curajoase,spre norocul
lor,au folosit programe de modificat poze intensiv,unde nu avea fond de ten pe fatza a bagat poza
in alb-negru,unde se vedau pistruii prea mult s-a procedat la fel,si va las pe voi sa enumeratzi si
restul cazurilor.Acuma' nu neg faptul ca exista si exceptzii,evident ca sunt,dar alea s-au retras la
timp din activitate,bravo lor! La capitolul hi5 pentru gigoletzi,o freza cat mai "suparata",niste
ochelari dintr'aia House ca altfel era suparare,tricou cu dungi :)) si putzin efect dat la poza( cu Picasa,etc) si gata...erai jos-palaria!Dar,la fel ca la fete,cei mai disperatzi s-au apucat de sala,proteine intens si hopa...au aparut specii de Hulk,deformatzi de-a dreptu'.Bun,dar ce se ascunde oare dupa aceste poze demne de ziarul "Desteptarea" ?pe hi5
erau printzese si printzoshi,dar cand i-am depistat treptat prin centru'(cred ca si voi atzi
observat asta) vedeai ce sunt cu adevarat aceste clone de hi5  :) ->niste copii frustratzi,
timizi sau de ce nu iremediabili.
Nu mai zic de mass'urile cretine cu "datzi-mi comment",concluzia nu intarzie insa sa apara,
toti adeptii ferventi ai hi5'ului,impinisi de moda XEROX,sunt de fapt niste persoane
prea putin bagate-n seama in casa lor,astfel incat cauta aprecieri si vorbe de lauda(ca de aia
se dadeau commenturi) pe hi5!Vestea buna este ca...va putetzi vindeca! :)) nu fitzi oile hi5'ului,ca sa nu zic de-ale lui Gigi.
Mai am un vers si pentru aia care isi cauta jumatatea pe hi5,get real :| deja te-ai injumatatzit
cand tzi'ai facut cont asa ca nu are rost sa cautzi resturi sau papusile prizoniere propriilor frustrari.
Nota:Tzin sa ma repet ca exista si exceptzii,care au facut la misto sau fete care chiar arata bine,dar au apelat la modificari de poze pentru a pastra viu eternul mister feminin :>
 


15 comentarii:

Anonim spunea...

Te rog frumos ... sa nu uitam de vestita augustina ... care are saraca vreo 3458754248679 conturi facute de fel de fel de persoane frustrate care n`au ce face si de persoanele alea care mai si lasa commenturi :))). Ma rog ... ce sa le ceri :D. In rest ai dreptate p`acolo ... ai fost chiar finutz :)))

Anonim spunea...

ai nimerit-o :),ai mare dreptate.hi5-ul e o porcarie,mi-am facut cont la vrajeala sa vad c mare motiv d lauda era pt unii k au kte 1000 d views sau nush kte comenturi.mai sunt "copii d hi5" cum imi place mie sa le zic,minimalisti si manelisti majoritatea kre fac fel d fel d grupuri si dau invite sau friend request la toata lumea in sperantza sa se aleaga cu views sau commenturi,si unii ajng mari staruri obsedate,gen alexander,kosmin,etc. si se cred si mari vedete ;))

Anonim spunea...

hi5 e o unealta initial menita pentru bine, producatorii site-ului probabil ca au avut intentii bune pentru el, dar repet, este o unealta pe care multi o abuza, cei ce il folosesc sunt de vina pentru grotescul pe care-l vad zi de zi in "friends list", din lipsa undei vieti sociale adecvate sau din dorinta de a parea macho superstar sau printesa ... exceptii desigur exista

piky spunea...

hmm..adevar graiesti domle :)))hi5 a devenit o carte de vizita atat pt fete cat si pt baieti..;de multe ori ..pe strada intalnesti replici de la necunoscuti de genul"aa..te stiu de pe hi5 :-j"
Ba mai mult..conturile de hi5 in proportie de 80% contin poze..cu fete(baieti mai putin) mai mult dezbracate decat imbracate..;de la pustoaice de 12-13 ani,pana la femei maritate chiar..toate se prezinta ca "artiste de playboy" :)) ce sa faci.. poate le remarca cineva :-j

Anonim spunea...

Ai perfecta dreptate cu HIv-ul asta. Am avut si eu un cont pana acum o saptamana, cand mi-am dat seama ca e doar o joaca pentru copii mici, si l-am sters. N-are omul ce face ... una doua isi pune poze pe net sa il vada lumea ... PE-NI-BIL. Altii isi cauta jumatatea in felul asta, hahaha, n-am auzit de o relatie fericita in care iubitii s-au cunoscut pe net.Si probabil o sa apara mai multe ciudatenii pe net in afara de HI5 si toate porcariile existente acum.

Anonim spunea...

gura pacatosului adevar graieste!:))
prietene asa este e cam greu sa tii pasul cu astia de pe hi5(numai asta fac toata ziua respectivii). asa ca ori il te contaminezi rau de tot(omoara niste neuroni ceva...MULTI!!!) ori iei antidotul;) oricum a inceput cu un scop toata chestia asta si vorba varului meu "s-a transformat in prostitutie(mascata)" :)))

Volod spunea...

M-a afectat si pe mine boala asta cu hi5, dar n-am avut de suferit mult :)) Am avut si eu odata un cont, prin Cretacic parca :)), dar l-am sters, ca deja ma enerva ideea sa stau toata ziua sa pun poze, sa fac profilul cat mai amanuntit, sa stau sa vad profilurile prietenilor prietenilor prietenilor....prietenilor mei si sa las comentarii peste comentarii. Plus ca am alergie la psihopatzi, bolnavi la cap si alti ciudatzi de genul asta si nu mi-ar fi placut sa se holbeze la pozele mele si eventual sa primesc invitatii ca sa-i adaug ca si "friends". Asa ca HIV, pardon, HI5 se poate trata si nu lasa traume :))

andrei_xp spunea...

sorin,ai perfecta dreptate. adica si eu la inceput am fost @-) de HIV asta sau cum ii zice,dar de la o vreme,am inceput sa primesc tot felul de requesturi si tampenii de la toti retardatii care's mari "vedete" la ei pe scara blocului.
si daca asta nu ar fi suficient, ii mai auzeam pe unii si pe altii cum spuneau: "frate, il am pe x si pe y in lista de friendz pe hi5!" /:) asa si? degeaba esti "frate" cu ei pe net daca pe strada esti ZERO! cat despre marile "vedete" ale HIV'ului, tot ce pot spune e ca astia azi sunt,iar maine...Dumnezeu cu mila! :))) brb... :)) ma duc sa sterg HIV'u meu:))

andrei_xp spunea...

aaa...am uitat :)) inca ceva; eu unu m-am saturat de "femei no.1" si de baietzi "mai cu mujchi" :)) (Sorin,te-ai prins,nu?) :)) pt toate "femeile no.1" care cred ca HAI 5'u asta le aduce faima,am urmatorul mesaj: mergeti pe centura;poate ca asa jucati si in filme.
iar pentru astia "mai cu mujchi", care'si fac poze la spate,asta ca sa se vada mujchii (asa zic ei),dar defapt nu au nimic de afishat in fatza, am urmatorul mesaj: sa va dati foc! :D :))))

Anonim spunea...

si urmeaza, mass cu " va rog sa-mi dati comment, si sa dati mai departe massu, sa-mi dea tot poporu comment". fara sa mentionam statusurile. astfel incat haifaiv s-a transformat in HIV si 80% din tineret sufera ^^

Anonim spunea...

Acuma iti numeri commenturile pe blog ca nu mai ai hi5..pardon..hiV

BlackShad spunea...

Din fericire nu mai am asa ceva de foarte mult timp :) Dar daca vrei imi fac cont si iti dau comment -> Grow up kid!

Anonim spunea...

Mai bine lasa asa iti dau eu commenturi pe blog sa te bucuri si tu la o ciocolata

BlackShad spunea...

Asa cum te intitulezi,esti Anonim si la capitolul commenturi :) Ca sa intelegi si tu...esti o parte neglijabila.

Anonim spunea...

Vad ca nu ma neglijezi