duminică, 19 august 2007

Surprize surprize...

Nu am fost la Andreea Marin statzi calmi,am intrat din greseala pe un blog si ce vad...un post copiat ad litteram->Craiova Blog :|.Acu' ce sa zic si eu...m-a surprins,macar de imi dadea credit,dar olteanul e oltean. Tehnica gandirii prazariene l-a impins sa-si insusheasca un post de-al meu,n-am nici o luna de cand am blog si deja am parte  de hackeri din astia :)) Eh...poate sa fie si o parte buna in toata treaba asta,poate chiar se inspira unii de aici...si uite asa imi fac dusmani :>

6 comentarii:

Volod spunea...

Ce tzarani! Macar sa fi scris undeva ca articolul e preluat de pe "Mind tuning". Eh ... asa sunt unii, fura de la altzii si apoi se dau inteligentzi, ca sa nu vada lumea ca ei put de atata prostie ;)
Macar sa-i fi dus mintea sa mai schimbe niste cuvinte, sa mai bage niste sinonime, sa inverseze niste propozitii, da' de unde, prea multe operatiuni pentru o boaba de fasole cat au in cap. A fost mai simplu sa dea un copy/paste. :|
Stai linistit, dusmanii n-au decat sa-si dea foc si sa stea intr-un picior :)) cum bine ziceai intr-un articol. Succes in continuare! Super blogul! :D

Volod spunea...

P.S. Se pare ca individul da dovada de foooarte multa "cultura", daca publica pe blog articole cu titlurile alea pe care le-am vazut undeva in dreapta paginii :)) O fi vreun frustrat, care in pauzele dintre doua articole legate de reproducere, mai copiaza si ce-au scris altii pe blogurile personale. Ce inteligentzi e unii !!! =))

BlackShad spunea...

Da..de unde mai pui ca e si oltean! de doua ori prost si o data prazar!

piky spunea...

:))) riscu "meseriei" ..ce sa faci..plagiatu e la moda:)))
un mesaj pt tipu ala" te-ai nascut original,nu muri o copie"=)))))))))))hahha..
lasa..poate maine poimaine te trezesti k auzi la tv fragmente din blog..sau prin ziare..:>cine stie :))cine se mai inspira de pe aici

Admin spunea...

ai fani blackshad:D

Anonim spunea...

nu esti singurul .. stai calm :)