miercuri, 1 august 2007

Cum a inceput totul...

           Daca tot e in trend sa ai blog,mi'am facut si eu dupa ce m-am tot gandit si razgandit si sper sa merite efortul.(cam asa ar suna o introducere de blogger amator :) .  ) 

Ca sa fiu direct,ma plictiseam prea tare si am zis sa-mi ucid ideile intr-un mod mai actual,pe un blog.Las liber la orice comment,anonim sau semnat pentru ca ma intereseaza in primul rand sa stiu ce ganditzi,mai putzin cine suntetzi, de aceea va rog sa nu va rusinatzi :))

Mind tunning  este mai mult decat un blog,este  un concept pe care l-am creat azi si adevarata semnificatie se va revela in timp. Mai pe scurt...inchei acest  prim post,plictistor ca prima zi de scoala/liceu.Asa e prima data...mai greu :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum a inceput totul ? la inceput a fost pamantu :)) sau asa trea sa incep eu ? :P sa ne traiasca .. bafta

Anonim spunea...

prea tare:))